Jaarlijkse contributieverhoging

3 oktober 2021

Beste leden,

Volgens eerder gemaakte afspraken verhoogt de penningmeester aan het begin van elk nieuw handbalseizoen (1 juli) de verenigingscontributie met de consumenten prijsindex (de gemiddelde prijsstijging van consumptie) van het CBS.

Vorig jaar heeft het bestuur afgezien van deze jaarlijkse verhoging, omdat we gedurende het jaar 2020 natuurlijk niet de gebruikelijke diensten hebben kunnen leveren als gevolg van de Corona maatregelen van de overheid.

Zoals we het nu kunnen overzien, gaan we gelukkig weer een ‘normaal’ handbalseizoen tegemoet. Daarom heeft het bestuur besloten om dit jaar de contributie wel gewoon te verhogen, omdat ook de kosten voor de vereniging natuurlijk verhoogd worden. Deze verhoging bedraagt 1,3% (gelijk aan het CPI over 2020). Omdat dit bestuurlijk besluit door omstandigheden even op zich heeft laten wachten, is besloten om deze verhoging pas per 1 oktober in plaats van 1 juli 2021 door te voeren. Bij de eerstvolgende automatische incasso van de contributie zal het bedrag dus iets hoger zijn dan in de voorgaande maanden.

Namens het bestuur,

Harry Boumeester