Van de nood een deugd maken

21 maart 2020

Nu we minder bewegingsruimte hebben door de genomen maatregelen van de rijksoverheid om het Coronavirus te beteugelen, zullen meer mensen ook online aankopen gaan doen. Dat zal ook onder onze leden en hun kennissen niet anders zijn.

Als je dan toch iets moet gaan aanschaffen via een website, denk dan even aan United Breda. Want als je eerst via de website van United Breda ( https://www.hvunitedbreda.nl/ ) op de banner/button van SponsorKliks klikt, kom je bij een overzicht van een heel groot aantal online webshops die zijn aangesloten. Webshops waar je anders waarschijnlijk ook bij terecht zou zijn gekomen.

Wanneer je dan de gewenste webshop aanklikt en iets koopt, krijgt United Breda een klein percentage van het aankoopbedrag !! Maar veel kleine bedragen maken uiteindelijk toch een leuke extra inkomstenpost voor de vereniging. Zeker in deze tijd waarin er meer online gekocht zal gaan worden.

Dus met maar drie extra klikken (of wel enkele seconden) sponsor je gratis onze vereniging. Kleine moeite, leuk gebaar !

Wij wensen iedereen veel sterkte en warmte toe in deze heel aparte periode, waarin ook het handballen natuurlijk even stil gelegd moest worden (je conditie kan je gewoon met hardlopen buiten op peil houden he 😉 ). Hopelijk zien we elkaar op kortere termijn toch weer op het handbalveld of in het clubhuis.