De Grote Clubactie 2019

5 september 2019

Nog even en dan start de Grote Clubactie weer. De opbrengst van de lotenverkoop komt voor 80% weer ten goede aan de vereniging.

Dit jaar is de start op 14 september 2019.

Dan kunnen we onze vereniging weer steunen door loten te kopen en te verkopen.

Jullie doen toch ook weer mee.

We hebben dit jaar een streef bedrag van € 2500,00 vastgesteld. De opbrengst van de lotenverkoop willen we besteden aan (nieuwe) activiteiten en materialen voor de jeugd. De opleiding van goede handballers of handbalsters begint namelijk bij de jeugd. En wie de jeugd heeft, heeft de toekomst; de basis voor een gezonde vereniging.

De loten kosten € 3,00 per stuk.  We hebben voor alle spelende leden een boekje besteld, waar twintig machtigingen in genoteerd kunnen worden voor het kopen en betalen van loten. Deze machtigingen kunnen dit jaar voor het eerst ook via een online link worden ingevuld. Je kan dan als verkoper zelf alle gegevens invullen voor de aanschaf van de loten.

Als je meer wilt weten over loten verkopen kijk dan ook eens op de volgende link:

Omdat het bestuur de teamacties van enkele jaren geleden niet heeft voortgezet, stellen we als bestuur een afname van 5 loten verplicht voor elk spelend seniorlid en A-jeugdlid . Je kan deze 5 loten zelf kopen (voor 15 euro), of je verkoopt ze aan familie, vrienden en bekenden. Op deze manier hopen we met z’n allen het streefbedrag van dit jaar te gaan behalen.

Voor de jeugdleden stellen we ook dit jaar weer een prijs beschikbaar voor de drie beste verkopers !

In de tweede week van september zijn de boekjes beschikbaar en zullen deze op de trainingen worden uitgedeeld via coach of trainer.

Er zijn ook speciale Superloten beschikbaar ter waarde van € 150,00, die bijvoorbeeld aan bedrijven of sponsoren verkocht kunnen worden.. Je kan ook als team zo’n Superlot kopen en daarmee aan de verplichte afname van loten voor alle teamgenoten voldoen. Deze Superloten kunnen apart besteld worden via de penningmeester.

We hopen weer op de medewerking van jullie allemaal te kunnen rekenen en zo gezamenlijk aan een sportief en financieel gezonde vereniging te blijven werken. Alvast bedankt.

Namens het bestuur,

Gerrit Delahaije