Hoogtepunten volgen elkaar snel op binnen de vereniging

27 juni 2019

De afgelopen twee maanden hebben we als vereniging een aantal gebeurtenissen meegemaakt die het vermelden meer dan waard zijn. Het begon allemaal met een goed bezochte Zaalseizoen afsluiting half april. Dit werd gevolgd door de heren 1, die zich via een beslissingstoernooi wisten te handhaven in de Hoofdklasse. Vervolgens bleek de degradatie van de dames 1 terug gedraaid te worden en spelen zij ook komend seizoen in de 2e divisie. Daarmee spelen beide teams komend seizoen op het hoogste niveau binnen de regio West-Brabant.

Met Pinksteren hebben we ons jaarlijks handbaltoernooi gehad met een leuk bezette wedstrijddag en veel goed georganiseerde activiteiten en een goede sfeer er omheen. Nog maar net bijgekomen van het Pinksterweekend volgde het Jeugdkamp 2019, op een mooie nieuwe locatie, waar maar liefst 50 jeugdleden aan deel hebben genomen. De reeks van hoogtepunten wordt in het laatste weekend van juni afgesloten met het altijd gezellige jaarlijkse Familietoernooi.

Het bestuur ziet hierin het bewijs dat het goed gaat met de vereniging en daar zijn we erg blij mee. Langs deze weg willen we nogmaals alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet. En we hopen natuurlijk ook volgend seizoen weer een beroep op jullie allemaal te kunnen doen.

Namens het bestuur

Harry Boumeester