Heel mooie opbrengst Grote Club Actie 2018

6 december 2018

Onze leden, en zeker de jeugd, hebben dit jaar weer erg hun best gedaan om namens de vereniging loten te verkopen van de GCA. In totaal zijn maar liefst 613 loten aan de man gebracht, wat de vereniging netto ruim 1400 euro heeft opgeleverd ! Voor zover we weten, is dit een record aantal verkochte loten van de afgelopen jaren. Vorig jaar was de opbrengst alleen iets hoger, doordat er toen ook 2 superloten waren verkocht.

Bram van Merrienboer van de  F-Jeugd  heeft dit jaar de titel “super verkoper” verdiend, door in zijn eentje (samen met papa en mama) maar liefst 69 loten te verkopen. Als beloning ontving hij hiervoor een Spelersshirt van het Nederlands handbalteam. Op de tweede plaats van beste verkopers is Isa Langstraat (D-Jeugd) geëindigd  met 33 verkochte loten; kort daarop gevolgd door Bjorn Westerveld  (E-Jeugd) met 28 loten. Zij ontvingen vrijdag 30 november van de coördinatoren van deze actie, Patric Peeters en Cor van Dijk, een nieuwe handbal en een Nike Bidon (gesponsord door Handbalshop.nl).

In totaal hebben 63 leden van onze vereniging meegewerkt aan deze editie van de GCA, die gemiddeld dus bijna 10 loten per persoon hebben weten te verkopen. Speciale vermelding is er nog voor Lisa en Tygo Wallebosch van de D-jeugd, die samen 39 loten hebben verkocht.

De verdeling per team ziet er voor de GCA 2018 als volgt uit :

F-Jeugd 119
E-Jeugd 81