Sponsorcommissie United Breda kernbeleid

A:  Algemene taken:

• Algemeen belang van de vereniging en het beleid van het bestuur respecteren.
  • De door het bestuur aangedragen en geformuleerde beleid en doelstellingen voor de sponsorcommissie uitvoeren.

Zorgdragend voor een schriftelijke verklaring m.b.t. de gedane activiteiten en hun uitkomsten.

• Zorgdragend voor een gezonde vereniging in samenwerking met de andere commissies binnen de vereniging.
  • Actief bezig zijn met het zoeken naar nieuwe sponsoren en het in stand houden van de communicatie naar bestaande sponsoren.
  • PR.

B:  Sponsorboek:

• Sponsoren aanschrijven, contacteren.
  • Relatie aanschrijven met hun logo op een shirt ( persoonlijke mail)
  •  Verwijzing naar de web site mbt de sponsormogelijkheden
  •  Regionale competitie dames- heren en jeugdteams.
  • Landelijke competitie van de dames 1.
  • Handbal op de Bredase kaart zetten.
  • Gedegen jeugdbeleid naar en voor de toekomst.
  • Sfeer, gezelligheid, sportiviteit en competitie.

United Breda is de enige handbalvereniging welke nog in Breda actief is, verbondenheid met de handbalsport, handbal voor onze jeugd, UW naam verbonden aan de handbal, verbonden aan de sport, verbonden aan UNITED BREDA.

Deze visie ondersteunen we en we zullen hem indien nodig aanpassen. Het sponsorboek gaan we tijdens de uitvoering van onze sponsoracties al doende invullen.

De sponsorcommissie is druk bezig om sponsors aan te trekken. Heeft u interesse om een sponsorbijdrage te leveren aan HV United Breda? Super! Neem dan telefonisch contact op met Marlou Verkou.  Stuur uw bericht naar: prsponsorcommissie@hvunitedbreda.nl. Dank voor uw belangstelling!