Doe mee met “Breda Begroot”!

19 januari 2018

Omdat we handballen in sporthal Haagse Beemden in wijk Haagse Beemden waar 75% van onze leden wonen doe je natuurlijk mee.

We kunnen geen kans laten lopen en we willen alert zijn op alle kansen die we krijgen en zeker ook die bij de gemeente Breda. Gezien onze vruchteloze pogingen om een beachveld te “krijgen” via de gemeente moeten we actief blijven.

Nu speelt de actie “Breda Begroot” waar alle wijken van Breda gevraagd wordt om ideeën over verbeteringen in de wijk “Haagse Beemden” te begroten. De gemeente heeft een spel ontworpen om de ideeën die leven bij de bewoner, zijnde de spelers van het spel, naar boven te brengen en hun wensen te kennen en daarmee rekening te houden.

Informatie op FB is te zien hoe de organisatie Grote Broer Haagse beemden met dit s[el aan de gang is gegaan; https://www.facebook.com/BredaBegrootHB/

Ook een promofilmpje over wijkverbetering geeft wat achtergrond informatie; https://www.youtube.com/watch?v=VlZ4G426E8U

Wij van de sponsorcommissie denken dat we dat spel met een aantal spelers kunnen spelen. Om deel te nemen en de belangen van United Breda te verdedigen in onze woonwijk kun je opgeven bij Patric.peeters@gmail.com  en kunnen we dat spel spelen ev. met postcode 4822RK van onze kantine. Het is wel hoog tijd want de gegevens moeten in de computer zijn ingevoerd op 31 januari 2018.

Als bijlage heb ik van de foto’s erbij gedaan van het spel. Dat zijn de gegevens die ik heb en verder voel ik de noodzaak dat we ons gezicht moeten tonen in de wijk waar we gehuisvest zijn voor leden en sponsorwerving. DOE S.V.P. MEE!!! Het kost je 2 uur om het spel te spelen.

Het spel is van het type Ganzenbord en na notatie van alle spelers in fase 1 en 2 wordt in de volgende 7 fazen het eindpunt bereikt. De gegevens worden door de sponsorcommissie ingevoerd bij de gemeente en dan moeten we afwachten op de response erop.

Doe mee klik op  prsonsor@hvunitedbreda.nl , vul je naam geef het tijdstip aan dat je kunt: aanstaand weekend 20 of 21 januari of komende week van 22 t/m 26 of het weekend daarop 27 en 28 januari. Het zou b.v. kunnen na de training op een avond in de kantine.  Je krijgt per ommegaande bericht

Met vriendelijke groet,

Cor van Dijk